جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

در صنایع تولیدی، یکی از مهمترین لوازمی که مورد استفاده قرار می گیرد، دستگاه پرداختکاری می‌ باشد. این دستگاه با استفاده از گردش محوری که روی سطوح محصولات فلزی، سنگی و چوبی اعمال می‌ کند، پولیش کاری لازم را با بهترین کیفیت انجام می‌ دهد.

با توجه به اینکه صنایع مختلفی از این محصول استفاده می کنند، انواع مختلفی از دستگاه پرداختکاری و لوازم پولیش کاری، طراحی و تولید شده اند. این لوازم با بهترین کیفیت و فناوری روز دنیا در شرکت تهران پولیش طراحی، تولید و به صورت حضوری و آنلاین به عرضه می رسند.

معرفی دستگاه پرداختکاری

دستگاه پرداختکاری جزو لوازم ضروری برای پولیش کاری سطوح سنگی، فلزی و چوبی می‌ باشد که با بهره گیری از برق شهری یا دیزلی، در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. در بسیاری از صنایع تولیدی از چوب، فلز و سنگ به عنوان متریال اصلی تولیدات استفاده می‌ شود، بنابراین قطعات تولید شده از این متریال، نیاز به سایش سطح و پولیش کاری دارند.

لوازم متعددی برای پرداختکاری و پولیش این محصولات در بازار موجود می‌ باشند که دستگاه پرداختکاری به عنوان اصلی ترین محصول برای این کار، مورد استفاده قرار می گیرد. ساختار و عملکرد این دستگاه براساس نوع محصول و نحوه استفاده از آن متفاوت می‌ باشد.

کاربرد دستگاه پرداختکاری

این دستگاه دارای اجزای متعددی است که به واسطه آن ها، عمل پولیش کاری برای انواع متریال های چوبی، فلزی و سنگی انجام می‌ گيرد. این دستگاه از دو وسیله با عناوین “پوشش” و “ماده ساینده” استفاده می‌ کند که این دو مورد، نقش اصلی را در فرایند پرداخت کاری انجام می‌ دهند.

پوشش (گیلانس) قطعه ای از دستگاه پرداختکاری می‌ باشد که در ارتباط مستقیم با متریال چوبی، فلزی و سنگی می‌ باشد. جنس پوشش می‌ تواند در انواع پارچه ای، مسی و… است. نکته ای که در پرداختکاری متریال مهم تلقی می‌ شود، میزان سختی پوشش و متریال موردنظر می‌ باشد. میزان سختی پوشش باید از میزان سختی متریال کمتر باشد تا عملیات پولیش کاری و صیقل سازی بدون ایجاد آسیب روی سطوح موردنظر انجام شود.

برای پولیش کاری، ماده ساینده موردنظر روی پوشش اعمال می‌ شود و متریال در ارتباط مستقیم با پوشش قرار می گیرد تا عملیات پولیش کاری انجام گردد. در این صورت تمامی سطوح ناصاف و زائده هایی که روی سطح متریال وجود دارند، از بین می روند و سطح کار  صاف، براق، صیقلی خواهد شد.

از دستگاه پرداختکاری، بیشتر در صنایع تولید لوازم چوبی، قطعات فلزی مانند مس، برنج، آلومینیوم و همچنین محصولات سنگی استفاده می‌ شود.

 دستگاه پرداختکاری موشکی

دستگاه پرداختکاری از نظر نحوه استفاده، نوع بدنه و ساختار و عملکرد به چند دسته مختلف تقسیم می‌ شوند. اما پرکاربردترین و پرمصرف ترین دستگاه پرداختکاری در صنایع، در نوع موشکی به طراحی می رسد.

دستگاه پرداختکاری موشکی، دارای چندین نوع می‌ باشد که مهمترین آن ها در انواع تک فاز و سه فاز به تولید می رسند. هر نوع از این محصول، در مدل ایستاده و رومیزی در شرکت تهران پولیش با بهترین کارکرد تولید و ارائه می‌ شوند.

بیشتر بخوانید  دستگاه پرداختکاری برنج

شرکت تهران پولیش برای صنایع بزرگ، نوع سه فاز این محصول را پیشنهاد می‌ دهد که راندمان عالی تری را برای این صنایع با حجم تولیدی بالا ایجاد می‌ کند.

این محصولات با بهره مندی از وزن بالا، پایه های محکم و ایستایی عالی، بهترین کارایی را برای پولیش کاری در کارخانجات و کارگاه ها دارد. ایجاد صدایی کم، قدرت منحصر به فرد و ایمنی بالای دستگاه پرداخت موشکی ایستاده تک فاز و سه فاز، مورد رضایت صنعتگران قرار گرفته است.

مزیت های دستگاه پرداختکاری موشکی

این محصولات با توان 3 تا 15 اسب بخار، می‌ تواند برای انواع صنایع به کار روند. شرکت تهران پولیش با درنظر گرفتن تمامی صنایعی که از این محصول به عنوان دستگاه اصلی تولید استفاده می کنند، تنوع بالایی از دستگاه های پرداخت کاری را به تولید رسانده است.

متقاضیان این محصولات می‌ توانند برحسب نوع فعالیتی که دارا هستند، این دستگاه را با توان موتوری مختلف تهیه نمایند. کوچک ترین نوع این دستگاه دارای توان 500 وات است که برای کارگاه های کوچک تولیدی مناسب است.

سرعت عملکردی این محصولات 800 تا 10000 دور در دقیقه می‌ باشد که می‌ تواند سرعت فعالیت های تولیدی و صنعتی را به میزان زیادی افزایش دهد.

تخصصی بودن عملکرد دستگاه‌ پرداخت کاری موشکی از دیگر مزایای آن می‌ باشد که می‌ تواند پولیش کاری را به صورت تخصصی و با بالاترین دقت و ظرافت برای هر متریالی انجام دهد.

لوازم موردنیاز پرداختکاری

در شرکت تهران پولیش، علاوه بر انواع دستگاه پرداخت کاری، دیگر لوازم موردنیاز برای پولیش کاری نیز تولید و عرضه می گردند. این لوازم به عنوان مکملی برای دستگاه های پرداختکاری درنظر گرفته می‌ شوند که باید در بهترین کیفیت و ساختار به طراحی و تولید رسیده باشند. از انواع این محصولات می‌ توان به موارد زیر اشاره کرد:

نمد پرداخت کاری

این محصول در نوع پلیمری برای سایش و صیقلی کردن سطوح مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. عایق رطوبت و حرارت می‌ باشد و به علت قابل بازیافت بودن، یکی از لوازم پرداخت کاری کم هزینه و به صرفه محسوب می‌ شود.

واکس پولیش

این محصول برای پرداخت کاری و رفع نواقصی که بعد از پولیش کاری روی سطوح فلزی، چوبی و شیشه ای ایجاد می‌ شود، مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول در تنوع رنگ از جمله آبی، سبز، قرمز و مشکی می‌ باشد و هر یک از این رنگ ها برای یک نوع از محصول فلزی یا چوبی استفاده می‌ شود. به عبارتی رنگ های متفاوت واکس پولیش، دارای ساختار و عملکرد متفاوتی هستند. از واکس پولیش برای زدودن هر گونه خط و خش ایجاد شده روی بدنه خودرو نیز استفاده می‌ شود. انواع واکس پرداختکاری با بهترین کیفیت و تنوع رنگ در شرکت تهران پولیش موجود می‌ باشند.

اسکاچ پرداختکاری

این محصول یکی از لوازم مهم پرداختکاری محسوب می‌ شود که فقط برای پولیش کاری فلزات مورد استفاده قرار می گیرد. از بین بردن هرگونه لک، چربی سخت، زنگ زدگی و مشکلاتی که در سطح انواع فلزات وجود دارند، توسط اسکاچ پرداختکاری انجام می‌ گیرد. این محصول در انواع هزار لا، رولی، چتری و سردریلی توسط شرکت تهران پولیش تولید می گردد و به صورت پرتابل یا ثابت استفاده می‌ شود.

بیشتر بخوانید  دستگاه پرداختکاری فلزات

گیلانس

این محصول به عنوان پوشش برای استفاده از دستگاه پرداختکاری مورد استفاده قرار می گیرد. جنس اصلی گیلانس ها، الیاف است و برای پرداخت انواع فلزات، چوب و سنگ به کار می روند. این محصول در انواع لی، کتان، کنفی، پشمی، کرکی، فرچه، چین دار و… به تولید می رسد که آن ها را می‌ توانید از شرکت تهران پولیش با بهترین قیمت خریداری نمایید.

سنباده

انواع سنباده در نوع کاغذی عرضه می‌ شوند و به عنوان قدیمی ترین و کاربردی ترین وسیله برای پولیش کاری و صاف نمودن سطوح فلزی، چرمی و شیشه ای مورد استفاده قرار می گيرند. این محصولات دارای تنوع بالایی می‌ باشند که از آن ها در صنایع مختلف تولیدی بهره گیری می‌ شود. قیمت مناسب و در دسترس بودن سنباده، منجر به افزایش میزان مصرف آن شده است.

فرچه پرداختکاری

یکی دیگر از پوشش های مورد استفاده در دستگاه پرداختکاری، فرچه پرداخت کاری می‌ باشد که برای سایش فلزات و سایر متریال ها استفاده می‌ شود. این محصولات یک نوع از گیلانس ها می‌ باشد که در انواع کنفی و سیمی به تولید می رسند و برای پرداختکاری در انواع صنایع چوبی، فلزی و… بیشترین میزان مصرف را دارند.

فیبرونکس

این محصول نیز جایگزین سنباده و اسکاچ می‌ باشد و از نظر سختی، به سه نوع نرم، متوسط و زبر تقسیم می‌ شود. فیبرونکس یکی از محصولات پولیش کاری است که برای صاف کردن سطوح فلزی، بسیار کاربردی می‌ باشد. تنوع بالای این محصول (تخت، انگشتی، مینی و فلنج دار) را می‌ توانید از شرکت تهران پولیش به صورت آنلاین خریداری نمایید.

اسید

این محصولات نیز با داشتن حالت مایع یا خمیری، یکی دیگر از لوازم پولیش کاری محسوب می‌ شوند که با داشتن خاصیت خورندگی، می‌ توانند صیقل سازی متریال و قطعات مختلف تولیدی را انجام دهند.

قیمت دستگاه پرداختکاری

قیمت فروش محصولات پرداختکاری در این شرکت، یک قیمت کاملا رقابتی و منصفانه است که می‌ تواند بهترین گزینه برای خریداران در سراسر کشور باشد.

قیمت دستگاه پرداختکاری موشکی در تهران پولیش، در پایین ترین میران قیمت بازاری قرار دارد. از این رو می‌ تواند برای کارگاه ها و کارخانه های تازه تاسیس، یک خرید رضایت بخش را به وجود بیاورد. متقاضیان می‌ توانند با قیمت دستگاه پرداختکاری دست دوم، یک دستگاه پرداختکاری درجه‌ یک با ضمانت اصالت از تهران پولیش تهیه نمایند.

قیمت دیگر لوازم پرداختکاری تهران نیز در مقایسه با قیمت فروش انواع محصولات پرداختکاری تهران پولیش، بسیار بالا می‌ باشد. بدین ترتیب مشتریان این مجموعه با آگاهی از کیفیت محصولات و قیمت خرید مناسب آن ها، تهران پولیش را به عنوان گزینه اول برای خرید انتخاب می کنند.

خرید آنلاین دستگاه پرداختکاری در تهران

در شرکت تهران پولیش، تنوع بالایی از دستگاه و لوازم پرداختکاری موجود می‌ باشند که از نظر کیفیت حرف اول را می زنند. این شرکت با داشتن سابقه پنج سال تولید دستگاه های پرداختکاری متنوع در ایران، از بهترین فناوری و تکنولوژی در عرصه تولید محصولات خود استفاده می‌ کند.

برای خرید انواع محصولات این شرکت، می‌ توانید با شماره تلفن های موجود در سایت، ارتباط گرفته و ارتباط مستقیمی را با کارشناسان فروش آن ها برقرار نمایید. تصاویر ساب پولیش و سایر محصولات وارداتی و ایرانی را می‌ توانید در سایت اصلی مشاهده نمایید. شرکت تهران پولیش آماده عقد قراداد با انواع کارخانجات، کارگاه ها و صنایع مختلف تولیدی می‌ باشد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *